Het stopt niet bij het schrijven van een slim stuk software. Ondersteuning in de dagelijkse praktijk in geval van vragen of problemen is net zo belangrijk voor een succesvolle samenwerking. Daarom staan u de volgende support-opties ter beschikking:
Assistentie bij de inrichting en opstart:
Insolventiebeheer.nl is een Software as a Service (Saas)-applicatie. Dat betekend dus dat er geen installatie van software aan uw kant hoeft te gebeuren. Wel dienen een aantal zaken aan uw specifieke wensen te worden aangepast, zoals de emailtemplates, logo’s, integratie van het indienformulier op uw website etc. Over het algemeen volstaan 2 dagdelen om u goed van start te laten gaan.
Training:
Hoewel de werking en de schermen van InsolventieBeheer.nl logisch opgebouwd zijn, en er uitgebreide helpschermen ter beschikking van de gebruikers staan, kunnen naar wens ook trainingen op locatie voor de medewerkers verzorgd worden. Meestal volstaat een enkel dagdeel om iedereen zich thuis te laten voelen in de applicatie. Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.
Helpschermen:
Mochten er tijdens het gebruik onduidelijkheden zijn over de werking van de applicatie dan staan er binnen de applicatie uitgebreide help-schermen ter beschikking die scherm voor scherm, en knop voor knop, de werking toelichten.
Data diensten:
Denk hierbij aan het inlezen van een crediteurenbestand uit het boekhoudpakket van de failliet naar de database van InsolventieBeheer.nl zodat u alle crediteuren massaal kunt aanschrijven. Maar gezien onze kennis van de verschillende boekhoudpakketten en computersystemen kunnen we u ook ondersteunen bij eventuele andere data-problematiek.
Support tarieven:
Voor het leveren van “live” supportdiensten, trainingen en maatwerk berekenen we een tarief van € 95 per uur. Indien er op locatie gewerkt moet worden dan berekenen wij u minimaal 4 uur en € 0,50 per gereden kilometer.